Okuduğum kitap kısmı 2017 yılını kapsıyor. Önceki okuduklarım yok. Bunu okuyan kişi, profilimdeki uçsuz bucaksız yolculuğa hoşgeldin, ömrünün devamı kitaplarla geçsin.
"Neden bu kadar çirkin olmak zorundayım, anneciğim?" diye fısıldadım.
"Hayır bebeğim, öyle değilsin..."
"Öyle olduğumu biliyorum."
Yüzümü öpücüklere boğdu. Suratımın çok aşağısında kalan gözlerimi öptü. İçeri çökmüş gibi görünen yanaklarımı öptü. Kaplumbağa ağzımı öptü.
Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?