İçkievinden çıkınca
Camdan
demin oturduğum yere baktım.
Sigara paketimi
masada unutmuşum.
Sandalyede
Tıpkı benim gibi
Oturuyor boşluğum.
Bir eli alnında
benim gibi.
Ama
biraz daha mı hüzünlü?
Biraz daha mı çıkarıyor
kamburunu?
Biraz daha mı benziyor
babama?