Kıtaba basladıgınızda baya agır gelecek ama sonrasında savas ve amansız bır kacıs ve o kacısın ardından dostluk sevgı kavramı araya gırecek bılemıyorum gercekten bu hıkaye yasanmıs mı? Okunası bır kıtap.
Tanrı iyi mi kötü mü ? Acaba tanrı var mı? Bu sorulara Jose Saramogaca cevap buluyorsunuz. Ee tanrıya inanıp inanmamak da size kalıyor. Havva her şeyin başı ve sorumlusu diyorsunuz,sonra düşününce kim olsa o elmayı yerdi diyorsunuz. Sonra 'Tanrı haram olan bir seyi neden yaratıyor' diye düşünüyorsunuz. Kısacası bu kitapta José Saramago okuyucuyu derin düşüncelere sürüklüyor. Muhteşem bir kitap kesinlikle okunmalı!!
Tanrı iyi mi kötü mü ? Acaba tanrı var mı? Bu sorulara Jose Saramogaca cevap buluyorsunuz. Ee tanrıya inanıp inanmamak da size kalıyor. Havva her şeyin başı ve sorumlusu diyorsunuz,sonra düşününce kim olsa o elmayı yerdi diyorsunuz. Sonra 'Tanrı haram olan bir seyi neden yaratıyor' diye düşünüyorsunuz. Kısacası bu kitapta José Saramago okuyucuyu derin düşüncelere sürüklüyor. Muhteşem bir kitap kesinlikle okunmalı!!