KitapYaran

KitapYaran
@kitapyaran
"Seni ; Sen yapan gerçek benliğindir." Imza:KitapYaran
P.
AÖF İnsan Kaynakları Yönetimi
️KİTAPLAR DİYARİ
DÜNYA ♡ : ), 11 Mart
30 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Her neyse. Biz konumuza dönelim. Nereyi fethediyorduk? (#Münbiç)
KitapYaran
Biz icerden fethedildik,neyi fethediyoruz ki kimi,nereyi
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
8/10
·375 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Kıtaba basladıgınızda baya agır gelecek ama sonrasında savas ve amansız bır kacıs ve o kacısın ardından dostluk sevgı kavramı araya gırecek bılemıyorum gercekten bu hıkaye yasanmıs mı? Okunası bır kıtap.
Edebiyat
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,4bin okunma
KitapYaran
tesekkurler Dilek
9/10
·139 syf.··
2018 14. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2018 00:10
Tanrı iyi mi kötü mü ? Acaba tanrı var mı? Bu sorulara Jose Saramogaca cevap buluyorsunuz. Ee tanrıya inanıp inanmamak da size kalıyor. Havva her şeyin başı ve sorumlusu diyorsunuz,sonra düşününce kim olsa o elmayı yerdi diyorsunuz. Sonra 'Tanrı haram olan bir seyi neden yaratıyor' diye düşünüyorsunuz. Kısacası bu kitapta José Saramago okuyucuyu derin düşüncelere sürüklüyor. Muhteşem bir kitap kesinlikle okunmalı!!
Edebiyat
KabilJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201814,3bin okunma
Melike Çevik isimli okura yanıt verildi
KitapYaran
Haklisin Melike Hanim artik mucizeler mi bize,yoksa bizmi mucizelere inanacagiz belli olmuyor.
9/10
·139 syf.··
2018 14. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2018 00:10
Tanrı iyi mi kötü mü ? Acaba tanrı var mı? Bu sorulara Jose Saramogaca cevap buluyorsunuz. Ee tanrıya inanıp inanmamak da size kalıyor. Havva her şeyin başı ve sorumlusu diyorsunuz,sonra düşününce kim olsa o elmayı yerdi diyorsunuz. Sonra 'Tanrı haram olan bir seyi neden yaratıyor' diye düşünüyorsunuz. Kısacası bu kitapta José Saramago okuyucuyu derin düşüncelere sürüklüyor. Muhteşem bir kitap kesinlikle okunmalı!!
Edebiyat
KabilJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201814,3bin okunma
KitapYaran
bazen bende bu sorulari soruyorum kendime.