Crepuscule

Crepuscule
@kitapyolu_
Dokunmadan..
10/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2024 14. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 29 Eylül 2024 01:08
Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu kitabı görmeme vesile olan her kimse sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.(instagram keşfet) Öyle güzel bir kitap ki ben 9 günde okumuşum ama fırsat buldukça başına oturdum. Yoksa vaktiniz varsa 2 günde bile bitirebilirsiniz çünkü akıp gidiyor. Neredeyse her sayfada kendimi bulduğun o cümlelerle karşılaştım. Çok fazla karalamayayım diye parantez içine alıp bıraktıklarım da oldu. Kitap ben okumaya başlamadan sanki akıp gitti. Bazen Adalet'in yerine kendimi koydum, o tren yolculuğunu ben yaptım, otobüsteki insanların dedikodularına, sohbet girişiminde bulunan kişilerin konuşmlarına sessiz kaldım, şahit olduğum acımasızlıkları görmezden geldim, vefasızlıklara maruz kaldım. Evet ben yaşadım bunları. Kitapta Adalet yerine ben baş karakter oldum. O dünyayı sonunda yoluna koydum derken, artık ruhum komadan çıktı, bedenime tekrar döndü diye hayata sıkı sıkı sarılmaya ümitlenmişken, hani Ahmet Kaya diyor ya "böyleymiş kara yazımız" hah tam da bu yerden bölündüm bin parçaya. Üzüldüm mü çok üzüldüm. Ama en azından Adalet artık Hülya'sına kavuştu fakat arkasında bir Sadi Seber bırakarak. Biliyorum istemezdi böyle olmasını fakat acı kader çizgisi yazarın ellerinde şekillendi.
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma
Reklam

Crepuscule

, bir kitap okudu
10/10
·320 syf.··
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2024 14. kitabı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 11,6bin okunma
Kalbin terazisi, yitirilmemiş hiçbir şeyin kıymetini hakkıyla ölçemiyor.
Sayfa 313·Kitabı okudu
Bazen çok hızlı olur her şey. Bitmeyecekmiş gibi başlar ve sonra hiç başlamamış gibi biter. Başka türlü dinmez zaten ömrün ağrısı.
Sayfa 304·Kitabı okudu
Her yarım, yıllar geçse bile kendini tamamlamayı arzulardı. Bu yüzden, kayıplar daima hatırlanırdı.
Sayfa 302·Kitabı okudu
Reklam