şuneysi

Hüzün verici
"Benim hastalığım..ağzına kadar dolup taşmış bir bardak,senin küçücük damlan taşan kısmın içinde çoktan eriyip gitti ."dedi
Sayfa 87 - Carla 21.00/20eyl24cuma·Kitabı okudu
Reklam
nereden biliyorsun diye sorma biliyorum işte ..
"Biliyor musun ... akıl hastası olmanın en kötü yanı,hayatta kalabilmek için ağır bir bedel ödemesi."
Sayfa 73 - Deborah-18eyl24 çrş07.08·Kitabı okudu
bu bana split filminde bir sahneyi hatırlattı
Sen onlardan biri değilsin sen.Sen bizlerden birisin , dediğini duymuştu.
Sayfa 71 - Metis yayınları 15.00/17eyl24sali·Kitabı okudu
Bu kadar sessizlik hayalimdi benim ama kafamdakilerin bu kadar gürültülü olabileceğini hemde bu kadar sessizlikte olacağını hiç düşünmedim..01.12/17eyl24 salı
Öyle..
Bütün hasta insanlar, denetleyemedikleri güçlerinden nasıl da korkuyorlar! Nedense, yalnızca insan olduklarına, yalnızca insan boyuntunda bir öfke duyduklarına bir türlü inanamıyorlar!
Sayfa 54 - Dr.Fried·Kitabı okudu
Reklam