Fatma Selek

Fatma Selek
@kivirbas
Geçmiş tuhaf şey. Hep yanınızda taşıyorsunuz...
Selçuk Üniversitesi
İstanbul
Konya, 23 Ekim 1998
104 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Bence hayatın en güzel yanı sanırım hiçbir şeyin garantisinin olmaması… Hep akıyor,hiç durmuyor. Olmaz dediğin şeyler oluyor, olur dediklerin bir bakıyorsun çoktan gitmiş, bitmiş bile. Seviyor dediklerin sevmemiş, kızıyor dediklerin hep sevmiş, kollamış seni… Hiçbir şeye güvenemem derken aslında her şeye bütünüyle güvenmek zorundasın.
Sayfa 119·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dünyadaki tüm kötülükler yeterince ince olmayan ruhlar tarafından gerçekleştirilir… İncelikler ve sevgi kurtaracaktır dünyayı…

Fatma Selek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
2021 14. kitabı
Murat Menteş
8.6/10 · 1.777 okunma
En büyük meşguliyetim kendi düşüncelerim. Zaten bir insanı kendi kafasının içinde ürettiği evrende olup bitenlerden daha çok ne yorabilir ki?