zehra

zehra
@kkitapayrac
Kalabalıkta kimsenin yüzü kendinin değildir, bilirsiniz.
Reklam
Ben çoktan kapadım o defteri... Lakin defter kapanmıyor...Mazi hiçbir zaman bizi büsbütün terk etmiyor.En umulmadık yerde birden karşımıza çıkıveriyor.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Doğrusunu söylemek gerekirse, içimdeki acıyı bir türlü dindiremiyordum.
Sayfa 140·Kitabı okudu
Ama yakında her şey yoluna girecekti. Çocukların yaraları çabuk geçerdi
Sayfa 136·Kitabı okudu
Bu gözlerde öyle ağır bir burukluk vardı ki istese bile ağlayamazdı.
Sayfa 50·Kitabı okudu