k

k
@kkprlk
"Ve yıkıldıkça, düştükçe ayağa kalkmayı öğreneceksin. Bir kez daha düşmeni bekleyecekler. Düşeceksin ve daha kötü günler de olacak. Ama kalk. Kendinden uzağa git. Olmamış gibi, ölmemiş gibi... Daha ölmedin ya, hâlâ bir umut var."
Sayfa 46 - Destek Yayınları·Kitabı okuyor
1000Kitap
Reklam
Acının bitmesi diye bir şey yok, acı daima olacak. Daima.
1000Kitap
"Hayatta en çok sevdiğim şey, uyumaktır."
Sayfa 69 - Doğan Egmont (30. Baskı - 2017)·Kitabı okudu
Edebiyat