📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir roman olarak iyi olmasa da psikoloji için iyi bir kitaptı..
Annesinden hiçbir duyguyu alamayan anneli annesizliği yaşamış biri olarak yaşadıklarımın, hislerimin sebepleri üzerine uzunca düşünmemi sağladı.. Herşeyin bir nedeni var.. Bir kokunun bir hissin bile taa nerelerden ruhumuza kazındığı gibi.. Psikologumun önerisiyle okudum...
Işık kendi içimizdeki şifada..
Yeter ki isteyelim..