Kübra Bayar

Kübra Bayar
@kkubraaaa
Ellerimin önündeki dallar da Sarıldı yaprağa Göremiyorum karşı yamacı Erken mi yoldayım Ben mi geciktim Yoksa ben mi geciktim Önümüzde bir çınar yükseliyor Her gece atlılar geliyor ona Destan söyleşip gidiyorlar Esmerlikleri Tutuşup kuruyan dudakları kalıyor sabaha
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi” Bu dünya soğuk. “İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi” Rüzgâr genelde ters yöne eser. “İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi” Limon ağaçları kurur. “İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi” Bahaneler hep hazır. “İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi” Güzel günler çabuk geçer. “İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi” İnsanlar kalabalık yolda rastgele yürür, rastgele durur. “İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi” Herkes kendine göre haklı. “İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi”
Alıntı
mevsimidir nedense ölmeye heveslenir insan uzaya bir avuç yıldız tozu gibi savrulmaya rayından çıkmıştır yaşamak bir eskimişlik duygusu nereye baksan gücü yetmez kimsenin kimseyi kurtarmaya çünkü ne güzeller zehir zemberek güzeldir artık ne zehir zemberek çirkindir yeni çirkinler…
Şiir
“Ve ben sonsuz bir düzlükte bir küçücük, bir silik nokta gibi eriyip gidiyorum. Seslensem kim duyar sesimi yalnızlıklar katından?” “Dönelim… Dönmek yenilmektir biraz da, yarım kalmasıdır çıkışlarımızın, korkaklıktır, alışkanlıkların güvenli küflü kabuklarına sığınmaktır
Şiir
Belki de anlatmaya çalıştın birilerine .Kim bilir ? Anlatamadın ; belki o insanın yüzüne bakar bakmaz anlatmanın yararsizliğini gördün.