Kübra Bayar

Kübra Bayar
@kkubraaaa
Belki de anlatmaya çalıştın birilerine .Kim bilir ? Anlatamadın ; belki o insanın yüzüne bakar bakmaz anlatmanın yararsizliğini gördün.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen gideli bana bir şeyler oluyor. Kimselere açamıyorum. Senin burada olmanı istiyorum. Görüyorsun bencilim. Sana unutmak istediklerini hatırlatacağımı bile bile daha da yazacağım.
Sayfa 69·Kitabı okudu
"Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım ; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım."