Amerikalı bir blog yazarı olan Mark Manson, kişisel gelişim alanında yazdıklarını bir kitapta birleştirerek paylaşmak istemiş.Kitap hiçbir şeyi kafaya takmamayı öğütlemiyor.Kitabın isminden yola çıkarak böyle bir düşüncenin içerisine girerseniz yanılırsınız. Mark Manson da birçok yerde bu açıklamayı yapıyor okuyucuya.Kitabın ana öğretisinin önemsiz şeyleri kafaya takmayıp enerjimizi önemli şeylerin üzerinde yoğunlaştırmamız gerektiği üzerine kurulu olduğunu vurgulamaktadır.Asıl mesele neyi kafaya takıp neyi takmayacağımızı seçebilmemizdir.Son derece güncel konular üzerinden tavsiyeler içeren bu kitap yazarın vermek istediği mesajların bir çoğunun hayatımızın içerisinde yer aldığını fark etmemek mümkün değil.Hayatın bazı gerçeklerinin bizim tarafımızdan kabul edilmesini istiyor yazar.”Siz ne yaparsanız yapın hayat başarısızlıklarla,kayıplarla,pişmanlıklarla doludur ve ölüm vardır”.Yani ne kadar çabalarsan çabala hayatın içerisinde başarısız olabilirsin tam başardım derken ölebilirsin.Zira hayatta bazen pozitiflik ,bazen negatiflik ,bazen mutsuzluk ,bazende başarısızlık ,bazen de kaybetmek vardır...Daha pozitif bir deneyimi arzu etmenin kendisi negatif bir deneyimdir.Ve de tam tersine ,insanın negatif deneyimini kabul etmesinin kendisi pozitif bir deneyimdir.İyi Okumalar...