k

k
@kkumsall
istemeden varım, istemeden öleceğim.
" Unutma; seni sevdiğim için ölebilirdim, seni sevdiğim için yaşayacağım."
Sayfa 167 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

k

, bir kitap okudu
10/10
·276 syf.·
2021 8. kitabı
Ümit Yaşar Oğuzcan
8.8/10 · 10bin okunma
"Ölümün insanoğlunun başına gelen iyiliklerin en iyisi olup olmadığını kimse bilmiyor ama güya başa gelebilecek en büyük kötülük olduğunu sandıklarından ondan korkuyorlar. Birinin bilmediği bir şeyi bildiğini sanması cehaletin en utanç verici türü değil midir? "
"Artık ayrılma vakti geldi çattı, ben ölmeye sizler de yaşamlarınızı sürdürmeye gidiyorsunuz. Hangisinin daha iyi olduğunu sadece tanrı bilebilir."
"Yargıç, adaleti lütuf gibi dağıtmak için değil yasalara göre hüküm vermek için o mevkie getirilir."