k

k
@kkumsall
istemeden varım, istemeden öleceğim.
"Olabilir. Dünyada kötülükten fazla bir şey yok."
Sayfa 25
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün mutlu aileler birbirine benzer, her mutsuz ailenin mutsuzluğu kendine özgüdür.
Gözlerinden, burnunun, üst dudağına düşen fark edilmez incecik gölgesinden öperim canım. Öperim canım.Yaşşa!
ben ki 29 yaşındayım. Ama binlerce yıldır seni arıyorum, hasretini çekiyorum
Önce kendine inan, kendini sev,sonra bana bel ver, bana yaslan, bak yaşaman nasıl asli cevherini gösterecek.