Neden birlik olmak, biz olmak için her zaman bir “öteki”ye, bir dış tehdide ihtiyaç duyuyoruz? Bu tehdit oluştuğunda kolayca “biz” olabilirken; neden günlük yaşam akıp giderken her günümüzü birbirimiz için cehenneme çeviriyoruz?
Yaşamı aşama aşama yaşayacaksınız ama mutlaka bir bütün olarak düşünün. Gün gelip de bu hayata veda etme zamanı geldiğinde, “Yaşamımda kendim olarak var mıydım, gönlümce yaşadım mı?” sorusuna nasıl yanıt verdiğiniz önemli.