Sevmeyi hep o kırığı tamir etmek için çabalamak sandım. Çabamı anlamayanlar oldu. Nasıl olup da bu kadar sevildiğini anlamayanlara kızdım. Çok kızdım. Ayrılırken bir kırık da ben bıraktım. Çünkü anlamıştım, her şey unutuluyordu. Acı verenler en sona kalıyordu…