Bir Cengiz Aytmatov hayranı olarak bir çok eserini beğenerek okudum. Ancak bu eseri beklediğim gibi değildi beni pek etkilemedi. Bu biraz da yazarın tamamen farklı bir tarz kullanmasindan kaynaklı bir önyargı da olabilir. Yazarla yeni tanişacaklar bence bu eserden başlamamalı. Fakat toplumsal sorunlara, insanların bu sorunlar karşısındaki tutumunu çok etkileyici bir şekilde okuyucuya ilettiğini söyleyebilirim. Bambaşka bir üslup, bambaşka bir kalem ve çok farklı bir eser olmuş. Eğer Cengiz Aytmatov okumayi seviyor ve onun eserlerinde ki özgün tarzı beğeniyorsanız bu eseri okuyunca çok şaşıracaksınız. Bi yazar kendini hiç mi tekrar etmez.