kübra k.

kübra k.
@klynckbr
gözümde, gönlümde kapalı... Aşkıma Aşığım...
Huzur dolu koca bir ömür’e sevgilim...
Reklam
"seni öven yoksa, sende kendini öv. "
Sayfa 7 - iş bankası·Kitabı yarım bıraktı

kübra k.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
3 günde okudu
·
2019 4. kitabı
Richard Bach
8/10 · 80,2bin okunma
"Yaşamak için ne çok neden var !Balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı,dönüp dolaşmadan başka nedenler de var yaşamak için.Cehaletimizi kırabiliriz, becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekamızı kullanarak kendimizi bulabilir kendimiz olabiliriz.En önemlisi özgür olabiliriz! Uçmayı öğrenebiliriz... "
"Bırak psikoloji, karakter,insan ilişkileri,eylemlerden çıksın... "