"Yaşamak için ne çok neden var !Balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı,dönüp dolaşmadan başka nedenler de var yaşamak için.Cehaletimizi kırabiliriz, becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekamızı kullanarak kendimizi bulabilir kendimiz olabiliriz.En önemlisi özgür olabiliriz! Uçmayı öğrenebiliriz... "