"...'Aşık oldum!' dedi. Ne basit... Oysa onun içinde volkanlar patlıyor, fırtınalar kopuyor, heyelanlar oluyor. Günler inatlaşmadan akıp geçerken kapıdan dışarı attığı her adımı ile 'Onu görür müyüm?' sorusu zihninde yer ediyor. Bazen bu soru, yollarının kesişmesiyle evet yanıtını verirken bazense günü onsuz tamamlanıyor. Eşe dosta herkese ilan etmek, dünyaya haykırmak istiyor. Herkesten önce ona söylemek istiyor: 'Yüreğim senin için atıyor!' Onu tanımıyor; insana nasıl bakar, hayvanı nasıl sever, hayatı ne derece yaşar bilmiyor. Buna rağmen yüreği yanıyor, onu istiyor ve diliyor."