Öyle bir hale gelmişiz ki gerçek canlı hayat bize adeta bir iş bir ödev gibi görünüyor, onu kitaptan öğrenmeyi yeğliyoruz.Peki neden bazen telaşa kapılır, kimi kaprisler çılgınlıklar yaparız? İstediğimiz nedir? Bunu kendimizde bilmeyiz. Kaprislerimiz, isteklerimiz yerine gelse bundan ilk biz zararlı çıkarız. Bize daha fazla serbestlik vermeyi, ellerimizi çözmeyi, hareket alanımızı genişletmeyi, üstümüzdeki vesayeti kaldırmayı deneyin bir… sizi temin ederim, o an da tekrar vesayet altına girmeye can atarız.