Çok fazla geçişin, hikayenin yer aldığı bir kurgu gibi geldi bana. Kahramanlar arası bağlantılar hayata dair yaşananlardan alınmış bu güzeldi ancak daha önce ki Zülfü Livaneli keyfini bu kitaptan alamadım maalesef…
İki devrin hikayesini keyifle okudum. Osmanlı şatafatını, merakını, özlemini genç cumhuriyete nasıl evrildiğini, Atatürk’ü, mücadeleyi zevkle okudum. İlmiye, Ali, Orhan hepsi aklıma mıh gibi kazındı. Çok güzeldi…