Muhteşem. Bazı noktalarda karmaşık ama sürükleyici tarzı ile beni çok etkileyen bir kitap oldu. Hitler dönemi Almanya’sında dehşet, şiddet, baskı ve hiyerarşi değişik bir bakış açısıyla ele alınmış…
Hayata dair ipuçlarının, bakış açılarının Şems’in dilinden onun öğrencisi Mevlana bakışıyla anlamayı gerektiriyor sanki. En çok anladığım kavramda “Denge” kavramı idi. Yavaşlamak ve yüklerde kurtulmak da can alıcı unsurlar arasında…