13 yıl sonra siz çıkıp konser yapın ama sınava denk gelsin ben böyle şansa küseyim. Konserde biri Ali Atay'a Mecnunun hırkasına benzer bir hırka veriyor bir de o hep içimizde bir yerde yaşamaya devam edecek.

Aynur

@Opheliiaaaa
·
Bir kış gecesinde küçük ve bahçesi olan evimizde, battaniyeye yumulup Leyla ile Mecnun izleme hayaliyle.. Sakız çiğner, gazeteye sarılan meyve suyu ile birlikte dertleniriz de:')
Ben Kimim?
Evet, yıllar sonra şunu ben de yapıyorum sonunda. Birçok kişi bunu yapmıştı ama ben ilk zümi den görmüştüm. Maalesef bu akımın popüler olduğu zaman yetişemedim ama olsun ben yapayım da hesapta kalsın :) 🤍MBTİ tipim : İNTJ 🤍My Little Pony: Prenses Luna (tam bir divadır kendisi) 🤍Powerpuff Girls: Yani kişil olarak blossom ama favorim Bubbles 🤍Dc: Bumblebee veya Flash 🤍Marvel: Wanda ve Spiderman(Tobey>>) 🤍Ninjago: Nya ve Kai(bunu izleyen var mıı) 🤍Winx: Layla(tüm kızlar bloom için kavga ederken kraliçemi alıp bir köşeye çekilirdim) 🤍Disney Princess: Jasmine 🤍Monster High: Clawdeen (küçükken özellikle koyu tenlileri seviyordum tenim baya beyaz aslında vampir gibiyim de :)) 🤍Hogwarts Binası: Hufflepuff ve Slytherinden ortaya karışık 🤍HOBİLERİM: badminton ve tenis oynamak, kitap okumak, anime dizi ve film izlemek, tuval boyamak özellikle sayılarla boyama yapıyorum, kitap yazmak ✶ yazdığım yaklaşık bi altı yedi kurgu var birkaç yarışmaya da katılmıştım aslında ama olumlu bir sonuç alamamıştım. 🤍 Yabancı Dil: almanca hazırlık okuduğum için b2 seviye bir almanca bilgim var. Onun dışında yine b2 seviyede bir ingilizce bilgim var. Birden fazla yabancı dil çalışanlar bilir ki öğrendiğiniz tüm diller bir yerden sonra birbirine karışır. Mesela ben de bir almanca sınavında yazma kısmının yarısını ingilizce yazmıştım sonra hızlıca silmem gerekmişti😅 🤍 Müzik: çok net olmayan bir müzik zevkim var. Ağırlıklı olarak yabancı müzik dinlesem de türkçede de ezhel ve yanında birkaç popüler şarkıyı dinliyorum. İngilizcede james arthur, lewis capaldi, conan gray, ed sheeran ve halsey ağırlıklı olarak dinliyorum. Yani aslında direkt SAD MUSİC tarzı seviyorum. 🤍 İdol House: Yazmaktan en mutlu olduğum soru falan. Tabii ki Barış
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir konserde şarkıyı canlı dinlemek yerine telefon ekranından kaydetmeye çalışmak, o anın gerçekliğini gelecekteki bir kanıtlama çabasına kurban etmektir. İnsanlar artık anı yaşamaktan ziyade, o anın "yaşandığına dair" ellerinde kalacak olan o dijital verinin peşine düşüyor. Deneyimin kendisi bizzat tüketicisi tarafından değersizleştiriliyor.
Bide diyolarki konserde hiç bilinen şarkıları söylemediler. SÖYLENEN ŞARKILARI SİZ BİLMİYOSANİZ BİZ NAPALIM
Ve ben dün konserde Affet bu gece ölmek istedim. Pembe bir mezarlık olmak istedim. Karanlığı elimle bölmek istedim. Seni çok özledim. diye bağırırken sana sesleniyordum dede...
Konserde eğlenip gelmiş dertli bir adamım şuan