Huhh... Derin bir nefes aldım, hazırım.
Bir anime/manga ne kadar kötü olabilir, kendi potansiyelini ne kadar harcayabilir sorusunun en büyük cevabıdır bence.
Muazzam bir potansiyeli olmasına rağmen, karakterleri, senaryosu, jutsu sistemi ve hatta direkt olarak panel panel başka serilerden toplayarak, kopyalayarak seri yapıp önümüze atmışlar, bir grup aç da 'hayatımda izlediğim en iyi seri!' demiş.
Çok sevgili bir arkadaşımın bir sözü var Jujutsu Kaisen için, ''götüme kalem soksam daha iyi yazardı.'' Sanırım daha iyi anlatılamazdı, hayır gerçekten bomboş, neresinden tutarsan tut elinde kalıyor seri. Karakterlerini ben de seviyorum ama o kadar, yakışıklı erkekler ve güzel kadınlar. Türk dizileri kadar boş bir seriydi. Bir ara Yuta ve Tojinin gelişiyle toplar gibi oldu ama tabii ki toplayamadı. Öyle yıkık dökük, neye benzediği pek belli olmayan bir şey olarak kaldı.