a

Aşk ve Hüzün

1 üye
Takip
Keşke sen ben olsan; Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan.Keşke ben sen olsam;Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam...
Aşk ve Hüzün
“Hüzün ki en çok yakışandır âşıklara, yandık yakıldık ama hüzünden yana asla yakınmadık.” -Şems-i Tebrizi
Sayfa 185·Kitabı okudu
Aşk ve Hüzün
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bahar bitti mevsim soldu Sen yoktun... Kış geldi soğuk vurdu Sen yoktun... Kar yağdı bugün bembeyaz Sen yoksun... Mevsimin yok mu senin? Hiç yoksun...
Aşk ve Hüzün
Yokluğun cehennemin diğer adıdır.Üşüyorum kapama gözlerini. o76
Aşk ve Hüzün
"Seni gördüğüm vakit evvelce kaybettiğim bir şeyi bulmuş gibi oldum..." Ve bu bana dünyada bir yaşamın olduğunu hatırlatacak kadar değerliydi... o76
Aşk ve Hüzün
Ben ömrümde aşk nedir bilmedim...
Cemal Süreya Yalnızca seni bilirim seni görünce yüz binlerce kilometre koşsam dahi birdaha böyle atmayacak olan kalbimi bilirim ve senin her güzel ayrıntını bilirim ben yani tüm ayrıntılarını... o76
Aşk ve Hüzün