Sahafların en güzel yanı bu; sadece bir kitap değil, bir yabancının bıraktığı ruh izini de satın alıyorsunuz. Başka birinin satırlarda kendini bulma hikayesi, şimdi benim yolculuğuma karışıyor. Satırların arasında kendimizi görebiliyorsak, bu içimizdeki o güzel müziğin yansımasıdır belki de...
Bazen geçmişi değil, geçmişteki kendimi özlüyorum; kırılacağını bilmeden seven, kandırılacağını düşünmeden inanan ve mutlu olmak için çok fazla şeye ihtiyaç duymayan o çocuğu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sadece bir insanın kalması için değil, bir insana dokunmak için emek harcamak gerekir. Neden bir zamanlar bizim de üniversiteden mezun olduğumuzda aynı duygular ve beklentiler içinde olduğumuzu bu kadar çabuk unutuyoruz ki? Ya da bize yapılan kötü muamelenin aynısını gerçekten yapmak zorunda mıyız? Bu, beyaz yaka dünyasında hâlâ anlamlandıramadığım konulardandır.