Biri aşktan nefret ediyordu, çünkü onun yüzünden çok çekmiş ve bütün benliğinin yerlerde süründüğünü görmüştü. Öbürü de ondan nefret ediyordu, çünkü onu tatmamış olmakla beraber, açıklaması güç, çamur, pislik kabul ediyor ve insanlığın sonsuz yücelikleri, erdemleri yanında ona önem vermiyordu.