g

Gece

76 üye
Takip
Gece üzerine paylaşımlar ve düşünceler.
Yine başladı geceler, Yine başladı kederler...
Gece
"Hüznümü vermem bahçen olsamda..." Sibel
Gece
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hasan Hüseyin Korkmazgil
"Bu ağaçlar niçin böyle yapraksız Bu geceler niçin böyle insansız Bu insanlar niçin böyle yarınsız Bu niçinler niçin böyle yanıtsız?"
Gece
Yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin... Cahit Zarifoğlu
Gece
Kış hariç, ben de:)
Aydınlık güzel şey ama beni boğuyor. Ben daha çok karanlıklarda yaşı­yorum, geceleri ve kışı seviyorum.
Sayfa 74 - Pdf·Kitabı okudu
Gece