Bu serinin son kitabı nasıl bitti anlamadım..
Son kitapta özellikle şu konular üzerinde durulmuştu
-Aile
-Gerçek Adlar
-Işık Ve Koza
-Anne Helin
- Helin ve Koza'nın Çocukluğu
Bu konularda son 2 konuyu çok okuyacaksınız.
Kitabın cümleleri anne Helin'den geliyor...
Kendini Sev, Ruhun İyileşsin, Gözyaşlarını Sil, Yağmurlar Dinsin; Sen Suçlu Bir Çocuk Değilsin.
Kendini Affet, Kalbin İyileşsin, Gülümsemeye Devam Et, Güneş Açsın; Biz Suçlu Çocuklar Değiliz.
Bence Çok Anlamlı Bu Kitapta Karakterler Artık Tranvalarını İyileştirmeye Çalışıyor..
Umarım Keyifle Okursunuz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!