“Çok beceriksizim. Bende yazar olacak vasıf yok. Cahil biriyim. Deri düşüncelerim yok, parlak bir sezgim de yok.”
Açıkçası bunun en sevdiğim yazarın kendisi hakkındaki yorumlarının olması komik :)
Yarın yine aynı olacak. Mutluluk asla gelmeyecek. Bunu biliyorum. Ama bir gün mutlaka gelecek, yarın sabah gelecek diye inanarak uyumak daha iyi değil mi?
Osamu Dazai