s

Sebahattin Ali

5 üye
Takip
Yaşamak, tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek, hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten daha çok, daha kuvvetli yaşadığını, bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak. Ve bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek, onu bekleyerek yaşamak…!
Sebahattin Ali
“ İnsanların en zayıf tarafları, sormadan,araştırmadan ,düşünmeden, kafalarını patlatmadan inanmak hususundaki hayret verici temayülleridir.Dünyadaki yalancı peygamberleri yetiştirmek ve beslemek için en iyi gübre, işte bu bilmeden inanmak için çırpınan kalabalıktır.”
Sayfa 200·Kitabı okudu
Sebahattin Ali
Reklam
Sabahattin Ali'nin de dediği gibi: “Sessiz sedasız bir köşeye çekilip yaşamak lazım dediği yerdeyim.
Sebahattin Ali
İçimizdeki şeytanı her gün biraz daha tanıyarak yaşamaya mecburuz
Sebahattin Ali
Çiçek açsın mı gönlünüz? O zaman tebessüm ediniz zarifçe tüm anlamsız boş hüzünlerinize..
Sebahattin Ali
Herkese içindeki iyilik kadar iyi bir hayat dilerim..
Sebahattin Ali
Reklam
Reklam