y

Yaşayamamak

4 üye
Takip
"Yaşadıklarından daha mı ağır gelir yaşayamadıkların?"
Yaşayamamak
Yaşamayı bilmeyenlere :)
İnsana özgü bir yeteneksizliktir yaşayamamak. Yoksa hangi balık boğmuş kendini, hangi serçe atlamış camdan? F. Dostoyevski
Yaşayamamak
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
içimde incinmiş bir atın o son cümlesi ölmek değil asılmak istiyordum dünyaya tayımı saldığım günden beri şimdi kim bilir nerede değilim diyerek günler yanımdan günler önümden günler içimden etinle geçiyor sevgilim etinle
Yaşayamamak
ne sondayım, ne de baştan başladım yıkıldı feryadımdan hanemin soğuk damı, oldum yarada isyan oldum bir cami tövbeyle günahkâr, yaşlanmış kadınlarla bir oldum nere gitsem horlandım, yitik sözlerim oldu lâl nere gitsem sahipsizim, yolum çıkmaz; yaşadım az yaşımdan…
Yaşayamamak
Fyodor Mihayloviç Dostoyevski
"Her mutsuzluğun ötesinde yine yaşam bekler, ama insana özgü bir yeteneksizliktir yaşayamamak. Yoksa hangi balık boğmuş kendini, hangi serçe atlamış damdan."
Yaşayamamak
"Yaşayamıyorum. Yaşamak çok güzel, yaşayamıyorum. Çok uzak yerlere gitmek istiyorum. Dünyanın her bir güzelliğini görmek."
Yaşayamamak