kahvelikitaplaar

kahvelikitaplaar
@koreligk
26.12. ∞ Cannımmmm Pamuğummm Anneannem
10/10
·480 syf.··
2026 19. kitabı
Ben ilk kitapta okuduklarıma şok olmuştum. Bunun artık üstü olamaz derken de ikinci kitap şov yaptı resmen Hemde ne şov! Okuduklarımı öğrendiklerimi inanın hala sindirebilmiş değilim. Douglas senden nefret ediyorum, inşallah senin sonunda Silvan gibi olur. İlk kitabın sonunda İz, annesinin ölümüyle ilgili gerçekleri öğrendiğinde ve bunları Keskin'in de bilgisi olduğunu duyunca sıkıntılar çıkmıştı. Tabi her ne kadar Keskin bilse de bunu ona söylemesi gereken de Keskin değildi. İkinci kitabımız da tam olarak buradan devam ediyor. İz, yarım bıraktığı her şeyi tamamlıyor ve operasyona devam ederek. Hatta bu operasyonda çok sevdıği oğlu olarak gördüğü arkadaşının çocuğunu da dahil ediyor. Ve sonunda Keskin'i de gönderiyor. Ama durun şok olacağınız bazı şeyler var. İz'in karşısına öyle biri çıkıyor ki, annen gitti ama biz senin hala yanındayız diyen Zemon. Bu operasyondan sonra İz'i Londra’ya gönderiyorlar. Açıkcası Zemon karakteri İz'e bir baba şefkatiyle yaklaşıyor. Aradan geçen o sürede yaşananlar zaten o kadar korkunç ki. Ne İz ne de Keskin asla bu yaşananların hiç birini hakketmiyor. Bu sefer de istihbarat İz 'den Keskin'i kurtarması adına bir operasyona dahil olmasını ister. Hemde Keskin' in bu sefer de meclis'in yeni evliliğine onayı var. Ve destekte bulunması beklenen de İz. Yemin ediyorum tam delirmelik. O avukat bozuntusu Helin, sahneye çıktığından beri saçını başını yolmak istiyordum ki, İz halletti sağolsun. Ayrıca ne alaka demeyin ama her ne kadar boşanmış olsalar da Keskin 'in İz için hala karım da karım demesi Ayrıca ilk kitapta Şebnem'i sevdim demiştim ya bu kitapta İz'in annesiyle ilgili o yaşananlar da parmağı olduğunu öğrenmemle sonunun tez gelmesini istiyorum. Zaten belliydi yani o kadar iyiydi ki, ben nasıl çakmadım şüphe duymadım ona şaşırıyorum
Ardıç 2Umay Gümüş · Lapis Kitap · 202544 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

kahvelikitaplaar

, bir kitap okudu
10/10
·480 syf.··
2026 19. kitabı
Umay Gümüş
8.1/10 · 44 okunma
10/10
·480 syf.··
2026 18. kitabı
Ouuyy ouuyy çok fenasal bir kitap çook Ben ilk kitabın yorumunu yazıyorum size ama ki ikinci kitapta bitmek üzere Kitaba ayrı bir bağlandım ben imdat! Çok güzel çok! Anlaşmalı evlilik, düşmandan aşka temasını seviyorsanız kaçırmayın derim. Bu kitapta sadece erkek karakter değil güçlü olan, sadece erkek karakter asıp kesmiyor. Bunları kadın karakter de yapıyor ama kuralına uygun adalete ve yargıya göre. Ana kadın karakterimiz; bir Cumhuriyet Başsavcısı, cidden yargı is maching ya! Hem güzel hem akıllı hemde asla doğru bildiğinden dönmüyor karşısına çıkanlarda nasibini alıyor. İzgi, doğarken annesini kaybediyor. Bu sebeple de bir yanı hep eksik. Ve annesinin ölümü üzerine de kafasında oturmayanlar var. Çünkü, dedesi bile onu asla istemiyor. Ona bildiğiniz nefret kusuyor. İzgi, babası ve abisinin göz bebeği diyebiliriz. Bir de ona annelik yapan ona bakan onda hakkı çok olan Şebnem hanım var. Gerçekten çok mükemmel bir kadındı. İzgi 'yi bir çok konuda koruyup kollaması. Ben hemen kısaca konusuna değinmek istiyorum. Meclis adı verilen bir ve burada silah ticareti gibi işlerin yürütüldüğü bir masa var. Ve bu masa da İzgi' nin babası oturuyor. Ama bu masanın Lideri, Keskin Ardıç Alacahan. Ve İzgi ve Keskin'in evlenmesi kararı verilir. Bu İzgi için birazda olası bir durum. Sebebi ise, Keskin'in işlerini baltalayıp o masadakileri içeri almak istiyor savcılık. İz, bu evlilik olmasaydı da o masayı kaldırmak için bir çok operasyonun başında olacak ve o masa yok olana kadar durmayacağı içinde, bu anlaşmalı evlilik olur. Ayrıca zaten herkes dönen işleri biliyor ama delil yok. O delilleri de İz bulmak zorunda. Ama Keskin, pek hafife alınacak bir adam da değil. Üstelik, okurken şok oldum. Adam sekiz yıldır İz'i zaten seviyormuş. Tabi nerede görmüş birbirlerini sevmişler adam sır gibi
Ardıç 1Umay Gümüş · Lapis Kitap · 2025162 okunma
Puan vermedi·224 syf.··
2026 16. kitabı
Hepimiz sevdiklerimizin doğum günlerini düşünerek özenle hareket ediyoruz ve sevdikleri pastaları yaptırıyoruz değil mi? Peki ya bunu onlar göçüp gittikten sonra yapacak olsanız? Veya bunu yapar mıydınız? Yine onların sevdiği gibi olacak her şey Zamanın askıya alındığı tuhaf bir pastane... Arafta, yani ne tam burada ne de tam orada bir yerde. Margot ve yardımcısı Miro'nun işlettiği bu dükkânda hazırlanan cenaze pastaları aslında yarım kalmış vedaların, söylenememiş cümlelerin, pastalar aracılığıyla ölenlere ulaşmak, geride kalanların içindeki o düğümü çözmek için. Yapmak isteyipte yapamadıklarımız gibi... Özellikle ilk hikaye beni çok etkiledi. Üçüncü gözü olan bir kızın yaşarken asla gerçek manada yaşamıyor oluşu. Ve hiç tanımadığı kişinin onun ruhuna dokunupta son anlarını gerçekten yaşamasına sebep olması. Bir de bir anne okuyacaksınız... Ama bizlerden biraz farklı bir anne ama geçekten bir anne Güneş ışığında yaşayamayan, akşamları kızının yanında olmaya çalışan bir anne. Bu pastanede un krema gerekli tüm pasta malzemeleri var ama mevzu bunlar değil. Anılardır, önemli olan. Ölen kişiyle ilgili olan anıları anlatmak şart. Onunla olan anılar ve sevdiği her şey. Malzemeler bunlardan seçiliyor hemde özenle. Özellikle bitkilere fıdıldayan öğretmen Won'un da bahçesindeki çiçeklere ihtiyaç var. İkinci hikayemiz de Mona ve annesi için yapacağı kapkeklerde Akşamsefası çiçeğine ihtiyaç var. Bu hikayede ağladım. Anneannemle o çiçeği aramıştık. Bu kitap çok farklı yerlere dokunuyor. Bakın fantastik bir hikâye ama ki bu manga sizi çok derinden etkileyecek ve içine çekecek. Pişmanlıklar, hüzün, özlem, eksikliklerin olduğu o kitap ve bu pasta evine ihtiyacımız var emin olun.
Arafta Pasta Servisi - Cilt 1Sanho · Yuzu Kitap · 2026135 okunma