"-Peki o neye inanıyordu?"
"-Sevgiye. Sevginin, zamanın hiçbir zarar veremeyeceği, ölümden sonra da varlığını sürdürebilecek bir şey olduğuna inanıyordu. Ona göre bir insan ne kadar çok sever ve ne kadar çok sevilirse hayatı o kadar kıymetli olurdu ve o kişi öldükten sonra bile bu sevgi var olmaya devam ederdi. "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"O zaman bu yana insanlar, durmadan kazarak, dalarak ve tırmanarak dünyanın her yerini keşfettiler. Ama bu keşiflerin hepsi boşunaydı. Neden mi? Çünkü aradıkları şey kendi içlerindeydi."