"-Peki o neye inanıyordu?"
"-Sevgiye. Sevginin, zamanın hiçbir zarar veremeyeceği, ölümden sonra da varlığını sürdürebilecek bir şey olduğuna inanıyordu. Ona göre bir insan ne kadar çok sever ve ne kadar çok sevilirse hayatı o kadar kıymetli olurdu ve o kişi öldükten sonra bile bu sevgi var olmaya devam ederdi. "
"O zaman bu yana insanlar, durmadan kazarak, dalarak ve tırmanarak dünyanın her yerini keşfettiler. Ama bu keşiflerin hepsi boşunaydı. Neden mi? Çünkü aradıkları şey kendi içlerindeydi."