Biz gençken otuz yaşının üzerindeki herkes orta yaşlı, ellinin üstündeki herkes ihtiyar gözüküyordu.Ve geçip giden zaman, o kadar da yanılmadığımızı doğruluyor. Gençken son derece kesin ve kaba olan şu küçük yaş farklılıkları, aşınıp gidiyor. Sonunda hepimiz aynı kategoriye ait oluyoruz, genç olmayanlar kategorisine.