Bilir misin…
Bazı insanlar hayatımıza gelir, iz bırakır.
Bazılarıysa kalbimizin bir yerine yerleşir ve ne kadar zaman geçerse geçsin oradan hiç gitmez.
Ben seni unutamadığım için ve kalbimdeki yerini değiştiremediğim için hala böyle hissediyorum.
Kırgınlıklarım oldu, keşkelerim oldu, sustuğum, çok ağladığım geceler oldu…
Ama ne yaşarsam yaşayayım, seni düşündüğümde içimde hala aynı sıcaklığın kaldığını inkar edemiyorum.
Belki her şey istediğimiz gibi olmadı,
belki yollarımız yoruldu, ama kalbimin en güzel köşesinde sana ait bir yer hep var oldu.
Ve ne zaman seni düşünsem,
aklıma önce kırgınlıklar değil
gözlerin, gülüşün, koklayarak öpüşün ve yanındayken hissettiğim o tarifsiz huzur geliyor.
Belki de bazı insanlar kalpten hiç gitmez…
Sen de benim öyle bir hikayemsin.