Seni o kadar özledim ki... Bir gülüşüne sarhoş olduğum günleri özledim, Kahkahalarınla dağılan dertleri, Yanında geçen sıradan anların bile bayram gibi olduğu zamanları... Şimdi her dublede biraz daha büyüyor sensizliğin. Kadehimde içki değil, Adını koyamadığım bir özlem var. Her yudumda boğazımdan geçen, Senin yokluğunun acısı. İçimde kapanmayan bir yara gibi duruyorsun. Ne zaman gülmeye çalışsam, Eksik kalan bir şeyler hatırlatıyor seni. Kalabalıklar arasında bile yalnızım; Çünkü eğlenmek için müzik değil, Senin sesin gerekiyormuş bunu anladım. Belki de en çok, Bir gün daha seni düşünmeden geçirememeyi yoruldum. Ama ne yaparsam yapayım, Kalbimin en sessiz köşesinde hâlâ sen varsın. /A.Özhan
Duygu ve Düşünce
Ne garip değil mi ? Hiç bir 'öz' ve hiç bir 'söz' Hiç kimsenin Yüreğine değmiyor artık.. Bakıyoruz Seviyoruz Okuyoruz Geçiyoruz.. Oysa kalmalı insan herhangi bir şeyde ! Vazgeçmediği bir 'değeri' olmalı.. Yüreğinin bir köşesinde. Vazgeçemediklerimiz olsun...... 'Sevgi' gibi...💕 'İnsanlık' gibi...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Gecenin sessizliği senin adını fısıldar, Rüzgâr ruhumu okşar, sana varır sanırım. Gökten her yıldız kayması ile dileğim yine sana varır, Bu kalbin en güzel köşesinde her daim sen varsın. Özlemek bazen bir anlık düşüncede bile seni bulmaktır, Bazen kalabalık insanlar çinde dahi yalnız kalmaktır. Sana varmak, seni görmek Her geçen zaman diliminde sana yaklaşmaktır. 20.06.2026
Bilir misin… Bazı insanlar hayatımıza gelir, iz bırakır. Bazılarıysa kalbimizin bir yerine yerleşir ve ne kadar zaman geçerse geçsin oradan hiç gitmez. Ben seni unutamadığım için ve kalbimdeki yerini değiştiremediğim için hala böyle hissediyorum. Kırgınlıklarım oldu, keşkelerim oldu, sustuğum, çok ağladığım geceler oldu… Ama ne yaşarsam yaşayayım, seni düşündüğümde içimde hala aynı sıcaklığın kaldığını inkar edemiyorum. Belki her şey istediğimiz gibi olmadı, belki yollarımız yoruldu, ama kalbimin en güzel köşesinde sana ait bir yer hep var oldu. Ve ne zaman seni düşünsem, aklıma önce kırgınlıklar değil gözlerin, gülüşün, koklayarak öpüşün ve yanındayken hissettiğim o tarifsiz huzur geliyor. Belki de bazı insanlar kalpten hiç gitmez… Sen de benim öyle bir hikayemsin.
'Bazı süper kahramanların pelerini yoktur'
"Baba ne kadar sağlamsa kızı o kadar dik durur, Baba ne kadar gülerse kızı o kadar hayat saçar, Baba ne kadar hayattaysa kızı o kadar yaşar." Bazı süper kahramanların pelerini yoktur..onlara "BABA" denir 💕💕💕 Rabbim sizi başımızdan eksik etmesin, yanına aldıklarını da Cennetin en güzel köşesinde ağırlasın inşallah🤲
Babalar Günü
C.
Tozlu hatıraların arasında saklı bir inci gibisin, kalbimin en derin köşesinde parlıyorsun.