📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap genel olarak karamsar bir havaya sahipti ki bu benim en sevdiğim özelliklerinden birisi oldu. O soğuk psikolojiyi böyle kısa bir kitapta hissettirmek oldukça başarılı bir çalışma. Doğrusu Zweigtan da azı beklenmezdi bence. En sevdiğim hikaye Mürebbiye oldu.
"Daha iyi bir insan olduğumu iddia edecek cesaretim yok elbette, ama daha mutlu bir insan olduğumu biliyorum, çünkü buz gibi donuk hayatim için yeni bir anlam buldum, yaşamin kendisinden başka bir sözcükle açiklayamayacağim bir anlam."