Haruki Murakami'nin görmeyi en çok istediğim kalemini hissettim bu kitapta. Bir oturuşta okunan ve illüstrasyonlarıyla da kendine hayran bırakan bu kitapta, buz gibi ve kapkaranlık bir atmosfer hakim. Hayal gücünün karanlık güce dönüşmüş haliyle karşılaştım. Uzunca bir kitap olsa daha çok anlam katılabilirdi belki. Yine de her haliyle sevdiğim ve okumaktan zevk aldığım bir kitap oldu.