Kesinlikle okumanız lazım çok güzel bir aşk hikayesi ve film olsa keşke dedirtti bana şahsen 2 yaralı insanı buluşturan ve aşk merhemleri oluyor iç çekerek büyüleneceksiniz
Kitaap güzel sizi kendinizle yüzleşmenizi ve tavsiyeler veriyor tavsiye ederim duygularınızı yazıp kendinz görmenizi gosteriyor ve cok iyi baskası soylemesi sizi üzer ama gercekleri gormenizi istiyor ve saglıklı bir karar vermenizi sağlıyor