hilal kaplan

İnsan kendisine karşı saygısını ,onurunu ve güvenini yitirdiği anda işi bitmiş demektir .
Reklam
Sorun şu ki her gün yeni bir yere gittiklerinin farkına varmiyorlar. Otlaklarin değiştiğini ,mevsimlerin birbirine benzemediğini anlamıyorlar.Cunku yiyecek ve sudan başka bir kaygıları yok.
Sayfa 26·Kitabı okuyor
Kıskanmayı bile unutmak .Onu mutlu eden herkesi ve her şeyi sevmek.O noktada sahiplenmek biter ,saf aşk kalır .
Yalnızlık dünyayı doldurmuş. Sevmek ,bir insanı sevmekle başlar her şey .Burada her şey bir insanı sevmekle bitiyor.