krc

@krc3·
·
sabitlendi
Vedalaşmayı bile beceremedik."
Reklam
Nereye gittiğini bilmiyorsan, derin bir bağın yok demektir. Olsaydı öğrenirdin.
Öyle güzelsin ki kuş koysunlar yoluna .
Reklam