Evet, sanırım anne ile ilişkinin de hayatındaki en önemli kadın ilişkisi olduğunu söyleyebilirim. Annesi ya da kardeşleri ile olan ilişkisinin. Senin iki kardeşin olduğu için şanslısın. Bunu herkesten daha iyi bildiğini biliyorum ama ebeveynlerin her zaman yanında olmayacak. Olması gerektiği gibi olursa önce onlar hayatından çıkacak.
Ama kardeşlerin hep yanında olacak.