Etrafına bir bak, halkın fakirliğini kendine dert eden bir yönetici bulabilir misin? Veya üniversitelerde çalışanlardan hangisi Fin köylüsünün aydınlanması konusuna kafa yormak, bu alanda bir şeyler yapmak istiyor? Daha vatanının çıkarları ile maaş, madalya gibi şeyler arasında seçim yapmak durumunda kalınca vicdanını kaybeden lejyondan bahsetmiyorum bile.