"Bence demokrasinin azı, çoğu olmaz asteğmen.Demokrasi ya vardır ya da yoktur!Eşitliğin yaygınlaştırılmayışı, adaletin resmileştirilmemesi olabilir ama demokrasinin eksiği fazlası olamaz! Demokrasinin de kuralları ve disiplini vardır.Demokrasi sonsuzluk ve sorumsuzluk değil, sorumluluk ve sağduyu rejimidir.Eşit uygulandığı ülkelerde iç savaş çıkmaz!"
Yazmak, ölümsüz olabilir ama sesin yaptığı gibi iki insan arasındaki boşluğu kapatan bir köprü kuramaz.Bir arkadaşımla tartışmayı ya da bir kızla birkaç dakika sohbet etmeyi, dünyada ki en iyi kitabı yazmaya tercih ederdim.