Sezer Özdemir

Sezer Özdemir
@ksezer38
null
null
null
null
2 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
...Kalbi olmayan yağmuru bilmez.Bilir bilmesine de böyle bilmez.Haybeye ıslanır hazırlıksız bir akşamüstü.Ayakkabıları hiç yoktan su alır.Sabah çekilmiş fönü dalga dalga dökülür saçlarından.Gözlük camlarının buğusundan,önce akan rimelini temizlemeye koşar ilk damın altındaki aynaya.Bilmeden ruhunu alır bir pamukla yüzünden.İki parmağının arasından bir çöp kutusuna bırakır. Görmesem de bilirim bunu.Çok kez üzülmüşlüğüm var telaşesinden hayatı kaçıranlara.Rakı sofralarında,kahvaltı masalarında,Ortaköy'de bir bankta ya da Kuruçeşme Parkı'nda ağlamışlığım var... -Gökhan Dağıstanlı-
Sayfa 37·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pek uyuyamıyorum ben. “İnsomnia” dedi doktor. “Gebermeyesice,” dedi annem. İyidir annem.
1000Kitap
Hekîm, oğluna dediki: Oğlum! hayatında üç şeyden tâviz verme; 1. En iyi yemeği yemekten, 2. En konforlu yatakta uyumaktan, 3. En lüks evde oturmaktan ... Oğul, ''Biz fakîriz, peki ben bunu nasıl gerçekleştireceğim?'' deyince Hekîm şöyle cevapladı: - Sadece acıktığında yemek yersen, en iyi yemeği yemiş olursun, - Çok çalışıp yorgun bir vaziyette uyursan, en konforlu yatakta yatmış olursun, - İnsanlara iyi muâmele edersen, onların kalbinde yer edersin; böylece de en lüks evde oturmuş olursun....
Gençlere önerimdir: Gittiğiniz okullar size yetmeyecek, yetiştirmeyecek. Öyle kurgulandılar. Deliler gibi kitap okuyun! İlber Ortaylı