Sadece aklın istikametinde hareket edersen insanlardan uzaklaşırsın.
Duygularınla hareket edersen sürüklenirsin. Ruhunu açarsan ve dilediğin gibi yaşamazsan sıkışırsın. Nasıl bakarsan bak, insanlarla yaşamak zordur.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşamak diyordu ya; “kendi göğsümde uçmak istiyorum, kendi zamanımda yaşamak’” diye nitelendirdiğini.. Bırak kendi alevinde yansın. Kıyısız olmak istiyordu madem, neden bir liman olmak derdindesin?