"akrabalar arasında zorunlu bir sevgi bağı vardır. oysa sevginin önce hak edilmesi gerekir. işte bu yüzden akrabalar arasındaki sevgi samimiyetsiz ve iğrençtir."
Fyodor Dostoyevski
Nesi vardı bu insanların böyle? Aldıkları eğitimlere ne olmuştu? Kendisinin elinden geçen kitaplara onlar da erişebilirdi. Nasıl olur da okuduklarından hiçbir şey kazanmazlardı?