fatıma

şimdi düşündüğümde onu çok güzel buluyorum. bir kimseyi nasıl düşündüğünüze göre değişir her şey.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ağır şekilde cezalandırılmayan ne var öğrenmek isterdim, özellikle de cezalandıracak bir şey olmadığında.
dünyadaki ilgisizliklerden en fazla hoşumuza giden şeyi seçmemiz gerekiyor.
neden her şeyi olan, çirkin, yaşlı, zavallı insanlar varken hiçbir şeyi olmayanlar da var anlamıyorum.