işkence altındayken bile hastanede kendini yok ettirmek mümkün değildi; hâlâ kayış gibi bir etiniz varsa ve içine iğne sokuşturulabiliyorsa sizi zorla yaşatabilirlerdi.
psikiyatrik insanlar sahip oldukları şeye sahip olmadıkları, gördüğü şeyi görmedikleri kendilerine sürekli açıklanan insanlardır, dolayısıyla sonunda akıllarını yitirirler.
sadece tıp bunu gerektiriyor diye yaşamak istemiyorum. aklımı yitiriyorum, farkındayım, ama tıbbı onurlandırmak adına yıllarca komada yaşamak istemiyorum.